Cuma, Ocak 09, 2009

Uzun bir aradan sonra geri geldim

Uzun bir aradan sonra artık İstanbuldayım, tam 1 yıl 7 ay geçti ve bloguma bir yazı yazıyım dedim, en son yazımı 2006'da yazmışım şu an 2009, çok şeyler oldu, fakat monotonluk hala hakimlik sürüyor hayatımda. Eski ajanstan ayrıldım, olmadı o iş ne kadar da çırpınsam çırpınıyım boşunaydı, bir rus atasözündeki gibi kamburu tabut düzeltir. Burda başta küçük bir grafik atölyesine girmiştim, ama ordan da 9 ay sonra ayrıldım. Print işinden artık bıktım usandım diye interaktif alanda faliyet gösteren büyük bir şirkette çalışıyorum artık. Hergün banner, e-bülten, arasıra da concept tasarımlar yapıyorum. Artık herşeyden bıktım usandım, eskisi gibi heyecan, azim de kalmadı. Hayatta tutunmaya çalışıyorum ve günlerimi anlamsızca harcıyorum. Hayat burda pahalı. İstanbul benim için öceden okyanus gibi gelirdi, ama şimdi öyle değil. İstanbul benim için Rumeli Hisarı-Rumeli Hisarüstü, bazen geçtiğim yol üzerindeki Etiler-Mecidiyeköy-Taksim-Beşiktaş-Kabataş'tan ibaret.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home